Bloggkriget mellan Katrin Z och alla "skitungar"

Jag ville bara säga att jag inte ens kommer gå in på bloggkriget mellan Katrin Zytomierska och Dessie, Paow, Kissie eftersom alla redan skrivit och länkat youtube-klippet i alla bloggar så det börjar bli tjatigt.

Men jag kan skriva min åsikt om det hela: Det är barnsligt av Katrin att hålla på som hon gör. Hon är trots allt 30 år och borde inte ens lägga ner sin tid på att prata och störa dem. Men jag håller med henne om att de själva tror att de lever drömlivet och kommer göra det resten av sina liv. Dessie har ju mer eller mindre dumpat skolan, även om hon inte säger det själv. Men det förstår väl vilken människa som helst? Paow sover bort hela dagarna och Kissie, ja hon går i skolan. Duktigt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt att du verkligen dissar alla :P

2009-08-28 @ 14:46:36
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0