Dålig hy?

Har ni dålig hy har Stina Lee tipsat om något som kan vara orsaken, era skitiga sminkborstar. Hon rekommenderar att man ska tvätta dem med ljummet vatten och Yez diskmedel. Jag har faktiskt aldrig tvättat mina sminkborstar, har aldrig trott att det behövts. Men efter hennes inlägg blev man ju helt klart äcklad och jag vet vad jag ska göra! Tydligen har hennes hy blivit mycket bättre sedan hon började göra det regenbundet, och en bättre hy är ju inget man tackar nej till.

Vill ni läsa mer om detta är det bara att kika in i hennes blogg där hon skrivit ett långt inlägg om just detta.

Precis som jag så var hon även på malmöfestivalen idag, och vi var verkligen inte de ändå. Fy sjutton vad mycket människor det var. Och matstånd precis överallt! Själv åt jag langos med gräddfil, rödlök, skinka och ost. Mums vad gott det var!!



Sånna här äckliga bakterier finns kanske i era sminkborstar! haha fy fan vad äckligt när man tänker på det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0