Dessie

Först och främst vill jag bara säga att jag varit upptagen hela dagen idag! Först körlektion och sedan middag på restaurang. Där emellan skulle jag hem snabbt och duscha, sminka mig och byta om till nya kläder. Så det har helt enkelt varit en hektiskt dag vilket ni säkert märkt på min urusla uppdatering! Men jag tänkte ta igen mig lite nu :) Hoppas ni förstår...

I alla fall, Dessie har tydligen tänkt gå till skolan imorgon om hon blir frisk och hon låter oss vara med och välja vilka kläder hon ska ha på sig. Jag lägger in bilderna här så kan vi kanske diskutera tillsammans?




Kommentarer
Postat av: michaela

Min personliga favorit är nr 1, men jag tycker att hon kan skippa skorna. 5 och 3 är också helt okej.

2,4,6 är helt fel.!!!!

2009-08-20 @ 20:03:31
URL: http://minzy.blogg.se/
Postat av: loivas

Ja jag gillar 4an knäpp ja e va XXD

2009-08-21 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0