Dessie

hej allihops! Nu är jag back on track igen! Har varit bortrest under två dagar här och har helt enkelt struntat i att läsa massa bloggar! Har varit skit skönt att få slappna av sista tiden av sommaren här...

Jag var faktiskt inne på en blogg idag och hon som skriver den kallar sig N.bitchie. Väldigt bra skvallerblogg tycker jag faktiskt och jag måste bara få skriva om det hon skrev här i min blogg.

Ingen missade väl Dessies inlägg tidigare idag när hon skulle ut på stan? Där hon skrev om hur naturlig hon var idag och osminkad och blablabla hela den där jobbiga visan. Men så när man högerklickar på bilden för att spara den på sin dator så vad tror ni då den heter? Ja kolla här.. hahahaha vilket skämt Dessie. Du kommer aldrig kunna bli i närheten av vad som kallas naturlig. Hur tror ni hon har redigerat bilden då?



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hennes hy vid kinden, och näsan osv. :) man ser att hon har tagit blur-tool i photoshop

2009-08-28 @ 01:04:53
URL: http://hotissue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0