Dessie

Har många undrat vad som kommer hända med Dessies blogg nu när hon börjat skolan? Själv bryr jag mig inte, det ändå som kan hända är väl att hon inte bloggar något under de timmarna hon är där, och det tar väl ingen skada av?
Om du nu vill veta vad som kommer hända med den så har hon skrivit det i sin blogg. Och idag var ju som sagt första skoldagen och hon har redan brutit mot punkt 1 ;D

Men iof är hon kanske inte i skolan idag eftersom hon var sjuk, men så som jag tolkar hennes sista inlägg så ska hon vara där..




Och såhär ser hennes senaste inlägg ut... Vad tycker ni om Paow på den bilden förresten? Själv tycker jag att hon är söt, men man ser ju helt klart att hon vuxit upp mer sedan bilden togs. Förövrigt så har också Paow skrivit ett inlägg om Dessie. Försöker de hitta tillbaka till varandra tror ni?  Tycker ni de ska återförenas eller ha det så som de har det nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0