Dessie goes naturlig?

Ja, enligt Dessie själv så har hon ju blivit mer naturlig. Slutat använda löshår och foundation. På hennes blogg för ett par dagar sedan skrev hon:

"Jag känner att jag har växt ifrån allt det där med fjortis-fasonerna! Jag har blivit ett snepp mognare när det gäller utseende känner jag själv..! Som t.ex. Jag har slutat upp med de här äckliga löshåret, det ser ju bara så j*vla snuskigt ut när man tar av sig det och helt plötsligt får kortare hår..? Hur naturligt är det? Och som med foundation, det har jag slutat med totalt Innan ens sommarn började.. Foundation använder jag inte längre, SAY NO TO CARROT-FACES! Naturligare är snyggare, desutom så gillar killarna tjejen-som-kan-vara-sig-själv bättre än Plastik"

Utifrån de bilder hon publicerade inatt som var från igår tycker jag hon ser lika fjortis ut som hon alltid gjort. Okej hon har inget löshår, men resten ser ut som alltid, eller vad säger ni?

Sådär fläckig i ansiktet kan man bara inte vara av sig själv, jämför med de andra liksom...



Bilderna tagna från Dessies blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0