Godnatt

Godnatt alla söta människor. Måste gå och försöka sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka in till stan och fixa lite grejer. Vi ses imorgon, tror jag kommer börja skriva vid 13-14 tiden någon gång!

Sålänge kan ni få ställa lite frågor ni vill ha svar på, antingen om mig eller om bloggisarna :) Ni väljer helt själva så svarar jag på dem sen!

Men godnatt allihopa och sov gott! Själv ska jag somna till sex and the city avsnitten. Pinsamt att jag inte sett serien förr va? Är på säsong 2 bara och är helt fast. Man längtar nästan till att man ska gå och sova för att kolla på det!

Godnatt än en gång!

xoxo


Kommentarer
Postat av: jemini

bra initativ till en blogg! :D spänannde..!

2009-08-20 @ 10:45:24
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0