Hej alla!

Detta är mitt första inlägg och här tänkte jag skriva lite om mig själv och det är väl det ändå jag kommer säga också. För resten av den här bloggen kommer handla om de stora bloggarna Dessie, Paulina, Kissie, Amir, Linda Rosing, Natacha Peyre och Stina Lee. Kanske ett lite annorlunda val, men det är mina favoritbloggare och säkert många andras.

Jag vet inte om man kan kalla denna bloggen för en skvallerblogg precis, eller jo, en typ av skvallerblogg. Men jag kommer inte lägga vikten på att snacka skit om alla. Vi får helt enkelt se var den leder! Varför jag kallar mig och min blogg för gossip7 är för att det är en typ av skvallerblogg om de 7 bloggarna, så nu vet ni det.

Jag själv är en tjej på 20 år. Bor nere i Skåne, var tänker jag inte berätta eftersom jag vill hålla mig anonym. Ska börja plugga nu snart till matematiklärare för låg och mellanstadiet. Mina intressen är att läsa bloggar, umgås med mina vänner och min pojkvän som jag är förlovad med sedan 1,5 år tillbaka! Ett väldigt stort intresse är också djur! Kan inte få nog av djur. Har själv 2 chihuahuor, 2 papegojor och 3 råttor.

Det var väl det!

Xoxo / Gossip7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0