Jag copycat?

Nu har man blivit kallad för copycat, av vem? Jo av någon tjej som kallar sig bloggossipgirl eller gossipgirl, bryr mig inte heller. Hur kan man vara en copycat när man har en skvallerblogg precis som henne? Vi skriver om samma bloggare i princip och kommenterar deras inlägg, så antagligen blir våra inlägg lika?

Jag bryr mig inte, hon får gärna kalla mig copycat, och ljuga om att vi har en bloggfight osv. Hon ger mig bara fler läsare genom att länka mig och nu har jag sagt mitt till henne och jag kommer inte prata med henne mer. Hon började vara sjukt otrevlig mot mig utan anledning och så beter man sig inte. Jag läser inte ens hennes blogg.

Hon får acceptera att hon inte är den enda med en skvallerblogg helt enkelt. Hon kallar sig själv för den äkta och mig för den oäkta? Skrattretande alltså :)



Får väl försvara mig lite då: Läser ni hellre en liten fjortis blogg som tror att hon har den ända skvallerbloggen och dessutom med ojämn uppdatering så gå och läs hennes blogg, annars låt bli :) Och nej, jag ger ingen gratis länkning :) tihihihi.... (Åh nej?? Kopierade jag dig igen??)

.. Ta allt jag skriver med en nypa salt...


Kommentarer
Postat av: Bgg´

Jag behöver ingen länkning eftersom du nu fått besökare via MIN blogg, VARSÅGOD. Du är så töntig, tror du inte att jag vet att det finns fler skvallerbloggar?! Men dina inlägg är nästan identiska med mina!

2009-08-18 @ 11:05:10
URL: http://bloggossipgirl.blogg.se/
Postat av: Helena

Patetiskt att härma

2009-08-18 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0