Kissie

För Kissie verkar det hända mycket nu framöver!
För det första hade hon ju med sig en reporter till skolan. Och för det andra så väntar en filminspelning på måndag. Någon som vet vad som ska spelas in?



Kissies lillebror tror att han blivit bloggkändis varav Kissie berättar för honom att det inte är på blogg.se man kollar det utan på bloggportalen.se där alla bloggar finns. Hon behöver inte ens försöka äga ut sin egna lillebror tycker jag utan vara glad för hans skull istället!



Sedan har även Kissie gjort en sammanfattning utav hennes sommar 2009!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kul blogg! =) Vilka är ni/du bakom bloggen? =D

2009-08-19 @ 21:49:45
URL: http://aydans.blogg.se/
Postat av: Gossip7

Hej och tack så mycket!

Vem jag bakom bloggen är kommer jag inte att avslöja eftersom bloggen inte handlar om mig. Fokus ligger på dem jag skriver om så därför kommer jag att vara helt anonym. I alla fall nu ett tag. Om ni är riktigt snälla kan jag skriva någon inlägg då och då om mig själv haha :)

2009-08-19 @ 21:55:15
URL: http://gossipseven.blogg.se/
Postat av: malin

Jag vet vad hon ska på! Skriv till min mail så berättar jag.

2009-08-19 @ 21:58:27
URL: http://yiipiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt jävla dålig skvallerblogg, du har ju inget SKVALLER (dvs hemligheter osvosv om bloggarna) utan du upprepar ju bara vad som står i deras bloggar. Om jag vill läsa om Kissies sommar så går jag in på hennes blogg, du upprepar ju bara vad hon redan skrivit. Fyfaaaan.

2009-08-20 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0