Paow ber om ursäkt?

Paulina ber idag alla sina läsare om ursäkt för att hon koncentrerat sig lite för mycket på sprit och fester i hennes blogg nu på slutet. Hon ber om ursäkt för att hon inte vill vara en dålig förebild?

Ursäkta mig Paulina, hur gammal är du egentligen, 15 va? Sen när började det ens bli okej för en 15 årig att supa så mycket som du gör? Så en ursäkt hjälper nog inte. Jag tycker du borde ta tag i dagen, gå upp normala tiden och ta det lite lugnt med allt festande nu hädanefter!

Hon är säkert en jätte gullig tjej. Men vem tar en 15 årig som festar hela tiden och byter kompisar som en annan byter strumpor på allvar egentligen? Inte jag iaf..... Kom igen nu tjejen, ryck upp dig lite!



En otroligt snygg Paow innan hon drar ut.
Hon passar verkligen i den lite rockiga stilen tycker jag...

Bilden är tagen från Paulinas blogg!

Kommentarer
Postat av: maaalin

Paow o Amir är ju dom mognaste av dom där fyra iallafall ! :)

2009-08-15 @ 21:02:23
URL: http://malinalskardaniel.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0