Stina Lee

Ingen har väl gått och missat att vår kära Stina Lee är gravid och ska få en liten tjej nu i September?
Ojojoj vilken bra mamma den tjejen kommer bli! Jag avgudar henne. Hon verkar så himla jordnära och
trevlig. Jag ser verkligen framemot till den stora dagen och håller verkligen tummarna för att det kommer gå bra för henne och hennes familj!

Och vår kära Stina får INTE sluta blogga när hon blir mamma. Hur ska vi klara oss utan henne i bloggvärlden?



Så vacker!
Bilden är tagen från Stina Lees blogg!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej.

jag har nyligen sett din blogg, kul tycker jag.

jag läser också Stina -Lee och jag håller med, hon får inte sluta blogga efter barnet föds.

Hon verkar vara en helt underbar tjej.

2009-08-28 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0