Stina Lees pojkvän

Är det bara jag som är så fruktansvärt nyfiken på denna människa? Stina har ju nästan aldrig nämnt honom i sin blogg så jag visste faktiskt inte ens att hon hade någon kille. Såg det först när hon skrev inlägget om att hon var gravid och snacka om att jag blev chockad. Hon var både sambo och gravid haha. Men verkligen kul för henne, hon är så bra den tjejen..

Har han (Bobby heter han va?) valt att vara anonym tror ni eller är det Stina som inte vill visa för mycket av sitt privatliv? Skulle vara kul att få se dom tillsammans på någon bild tycker jag! Tror ni det är han som tar alla bilder på henne när hon inte skriver att hon varit med någon eller använder hon självutlösare måntro? hahaha who cares egentligen? Men ja, lite nyfiken tycker jag man är...



Vackra Stina, det bara glänser om henne! Bilden är tagen från hennes blogg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte läst henes blogg särskilt länge va?? Du har för övrigt en ganska skitdålig blogg själv

2009-08-17 @ 10:42:44
Postat av: carro

hon visade en bild på honom för länge sen, och det var förra hösten tror jag som hon slutade nämna honom i bloggen!

2009-08-18 @ 22:06:51
URL: http://zatumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0